top of page

-Beyza Betül Demir-

Beni yazdıklarımla tanıyın. Yazılarımla anın.

Home: Blog2_Custom_Feed_Widget
Ara
  • Yazarın fotoğrafıBeyza Betül Demir

Lütfen daha fazla kul hakkına girmeyin.

En çok neyi umut ediyorsunuz?

Ben sevdiklerimi.. Sevdiklerimi umut ediyorum.

Aylardır haksız yere bizden uzak olan babamı..

Biz nasıl bir süreç içindeyiz? Nasıl zulümlere şahit oluyoruz biz? Gözümüzün önünde ne kadar kötülük oluyor da biz sesimizi çıkartmaya dahi cesaret edemiyoruz?

Alışıyor muyuz yoksa? Normelleşiyor mu her şey? Bu kötülükler sıradanlaşıyor mu?

Çok korkuyorum.. Zamanla daha fazla susmaktan. Zamanla tüm bu vicdansızlıkları görmezden gelmekten.

Doğrulara kör olan insanlara üzülüyorum. Ve onlara sesleniyorum.

Biz terörist değiliz. Biz vatan haini değiliz. Biz kimseye, hiçbir canlıya zarar vermedik. Bunu kimse bilmese, Allah biliyor. Ama diğer herkesin de bilmesi gerekiyor.

Yapmayın artık! Lütfen durun!

Lütfen kalpleri temiz insanlara iftira atmayın.

Lütfen kalpleri kaskatı olmuş zalimlere inanmayın.

LÜTFEN DAHA FAZLA KUL HAKKINA GİRMEYİN.


66 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Home: Blog2

Abone ol

Yeni yazılarımı kaçırmayın.

E-posta

Home: GetSubscribers_Widget
Window with Plant

Iletisim

Mesajınız başarıyla iletilmiştir.

Home: Contact
bottom of page